Jaguar

Friday
Apr 19th
Потребителско име:
Парола:
Запомни ме

Добре дошли в форума на Jaguar-BG!

Форума е видим и достъпен само от регистрирани потребители!

ТЕМА: Работа при студен двигател

#16405 02 Фев 2017 20:26 Работа при студен двигател

ИЗКЛЮЧЕН

Профи

Мнения: 228

Благодарности 14

Карма: 1

PFD писа:
И при мен катализаторите са с грешки и колата не се реже като хората.
И аз мисля че е всичките ми беди са от там а аз ровя по сензорите като идиот
Алекс как ще ги оправяш катализаторите?
kikivc ти как оправи твойте?

Ама защо не каза от самото начало че няма и мощност. Махайте ги тези катализатори, само грижи създават.
Въпреки всичко грешката ти 0191 няма как да е от катализатори.

Свалиха ги, изпразниха ги и на мястото на питите заварихме перфорирани ламарини за да стане като резонаторно гърне. Ето и снимки.
Прикачени файлове:

X-type, 3.0, 2007
Citroen C-zero 2013
Toyota Rav4 1996
Peugeot 206 2004
Peugeot 206 2005

Последна промяна: 02 Фев 2017 20:28 от kikivc.
Администраторите са забранили публикуването за гости.

#16406 02 Фев 2017 20:33 Работа при студен двигател

ИЗКЛЮЧЕН

Профи

Мнения: 913

Благодарности 26

Карма: 1

Аз нямам грешки на катализаторите.И не искам да съм лош пророк но проблемите няма да се решат оттам.

JAGUAR XJ 3.5 2004

Администраторите са забранили публикуването за гости.

#16407 02 Фев 2017 20:55 Работа при студен двигател

ИЗКЛЮЧЕН

Профи

Мнения: 97

Благодарности 1

Карма: 0

kikivc как реши проблема с лабда сондите и лъженето им? това ли са втулките? Къде го направи това като сервиз и горе долу колко излезе като ремонт ?
грешка Р0191 се появи след газовата, но там проблема го решихме с едно реле на 22 пин.
Защо като мина 50 градуса работи на часовник Mladen-ss
Последна промяна: 02 Фев 2017 20:56 от PFD.
Администраторите са забранили публикуването за гости.

#16409 03 Фев 2017 08:16 Работа при студен двигател

ИЗКЛЮЧЕН

Профи

Мнения: 228

Благодарности 14

Карма: 1

Да, това са втулките а в началото на темата съм сложил и скиците по които съм ги правил. Май ми излезе 300 лева като все още си разхождам питите в багажника и трябва да ги върна някъде за да изкарам някой лев.

Бях обещал замерване на студено. Ето снимката при студен двигател и 0 градуса температура на въздуха. Малко невероятна ми се струва стойността но утре сутрин пак ще замеря за по-сигурно.
Прикачени файлове:

X-type, 3.0, 2007
Citroen C-zero 2013
Toyota Rav4 1996
Peugeot 206 2004
Peugeot 206 2005

Последна промяна: 03 Фев 2017 08:17 от kikivc.
Администраторите са забранили публикуването за гости.

#16412 03 Фев 2017 09:08 Работа при студен двигател

ИЗКЛЮЧЕН

Профи

Мнения: 913

Благодарности 26

Карма: 1

Според мен е защото някакъв датчик някъде не работи както трябва и след определена температура неговите стойности вече се доближават до действителността. Какво общо имат катализаторите дали колата работи на студено или на топло? Освен това започналият тази тема колега каза че и при него е така въпреки че е свършил вече тази работа с изтърбушването.

JAGUAR XJ 3.5 2004

Администраторите са забранили публикуването за гости.

#16418 03 Фев 2017 19:35 Работа при студен двигател

ИЗКЛЮЧЕН

Начинаещ

Мнения: 32

Карма: 0

Мисля първо да пробвам със смяна на сондите и ако не стане ще ги махам. Не се издържа вече с този труден старт. Освен Ягуара имам и Дачия Докер на 2 г. е чисто нова съм я купил 1.6 с ГИ. Прави ми впечатление, че и тя някой път има труден старт топла студена няма значение. Казаха ми, че е дросела. А този Ягуар няма откриване какво му е. Стоял е по 10 дни при майстора и нищо :(

Jaguar x-type 2.5 4x4 2003

Администраторите са забранили публикуването за гости.

#16423 04 Фев 2017 09:41 Работа при студен двигател

ИЗКЛЮЧЕН

Профи

Мнения: 228

Благодарности 14

Карма: 1

Колега PFD, днес отново замерих датчика за температура на горивото на студена кола и показа 59 килоома. Нямаш ли някой приятел с който да си размените датчиците за тест. Не изглежда сложно демонтирането му.

Така и не каза какви са му стойностите при теб на студена кола
Прикачени файлове:

X-type, 3.0, 2007
Citroen C-zero 2013
Toyota Rav4 1996
Peugeot 206 2004
Peugeot 206 2005

Последна промяна: 04 Фев 2017 09:52 от kikivc.
Администраторите са забранили публикуването за гости.

#16424 04 Фев 2017 10:05 Работа при студен двигател

ИЗКЛЮЧЕН

Профи

Мнения: 228

Благодарности 14

Карма: 1

Сега ми хрумна друга идея как да тестваш този датчик. Утре сутрин му сложи едно кораво съпротивление с което да го излъжеш, че бензина е студен, примерно минус 10 и пробвай така.

X-type, 3.0, 2007
Citroen C-zero 2013
Toyota Rav4 1996
Peugeot 206 2004
Peugeot 206 2005

Администраторите са забранили публикуването за гости.

#16425 04 Фев 2017 10:13 Работа при студен двигател

ИЗКЛЮЧЕН

Профи

Мнения: 228

Благодарности 14

Карма: 1

AleksRS писа:
Мисля първо да пробвам със смяна на сондите и ако не стане ще ги махам. Не се издържа вече с този труден старт. Освен Ягуара имам и Дачия Докер на 2 г. е чисто нова съм я купил 1.6 с ГИ. Прави ми впечатление, че и тя някой път има труден старт топла студена няма значение. Казаха ми, че е дросела. А този Ягуар няма откриване какво му е. Стоял е по 10 дни при майстора и нищо :(


Проблема със студения старт няма да го оправиш със смяна на сонди. Както вече писах по-горе докато колата не влезе в CLOSE LOOP режим, сондите не пеят в хора. Ако имаш запушен катализатор би могло теоретично да бъде от него но малко ме съмнява. Когато аз бях със запушен кат проблемите ми бяха във високите обороти а не в ниските.

X-type, 3.0, 2007
Citroen C-zero 2013
Toyota Rav4 1996
Peugeot 206 2004
Peugeot 206 2005

Администраторите са забранили публикуването за гости.

#16431 04 Фев 2017 13:29 Работа при студен двигател

ИЗКЛЮЧЕН

Профи

Мнения: 97

Благодарности 1

Карма: 0

Защо го прави същото и къто е топла над 92-94 градуса и при връщане от газ на бензин?
Администраторите са забранили публикуването за гости.

Време за създаване на страницата: 0.212 секунди

Последно във форума

  • Няма мнения