Потребителско име:
Парола:
Запомни ме

Добре дошли в форума на Jaguar-BG!

Форума е видим и достъпен само от регистрирани потребители!

ТЕМА: Авариен Режим Дизел!

  • Страница:
  • 1

#18696 24 Ное 2018 10:18 Авариен Режим Дизел!

ИЗКЛЮЧЕН

Профи

X-type 2.5

Мнения: 531

Благодарности 17

Карма: 4

Здравейте колеги , моля дизелите да помогат. Така колата е 2.0д 2005 година пали върви нормално, гладка работа на мотора вървеж много добър. Стигаме до голямото НО... от скоро влиза в авариен режим , мига лампата за подгревни свещи, и дава грешка P2263. Казват му че била за турбото. В Англия сме да уточня. Трие се грешката при един приятел колата върви като пушка, на другия ден същия филм. Парното не загравя, сменя се термостата, сега хептен не загравя.. Моля дайте мнение и по двата проблема.
Администраторите са забранили публикуването за гости.

#18697 26 Ное 2018 09:03 Авариен Режим Дизел!

ИЗКЛЮЧЕН

Профи

Мнения: 363

Благодарности 21

Карма: 6

Здравей,

Ще започна отзад напред.Относно незагряването, почти винаги проблемът е не в големия основен термостат, а в малкия, наричащ се "термостат на масления охладител".Еко го как изглежда:

www.ebay.co.uk/itm/OIL-COOLER-THERMOSTAT-JAGUAR-X-TYPE-2-0-L-2-2-L-DIESEL-2003-2009/131776874763?fits=Model%3AX-Type&hash=item1eae83890b:g:togAAOSwz2lXCcU8:rk:1:pf:0

Купува се задължително оригинален!Същото се отнася и за големия, основен термостат - само оригинален.

Относно грешка P2263 съветвам ви преди да пипате турбото да погледнете турбо-актуатора.

2004,Jaguar X-Type 2.0D, 130, Estate

Всеки ритник отзад е крачка напред.

Администраторите са забранили публикуването за гости.

#18701 02 Дек 2018 21:43 Авариен Режим Дизел!

ИЗКЛЮЧЕН

Модератор

X-type 2.0D

Мнения: 1493

Благодарности 72

Карма: 13

Термостатите се сменят винаги двата и винаги оригинални комплект. Не са кой знае колко пари. За тази грешка най-добре вижте на какво налягане надува турбото и на какви обороти прави максимален бууст. Възможно е да пренадува от зацапана геометрия, често срещано ако се кара основно градско без да се раздава газ.

Ремонтирам и рециклирам фарове за Ягуар <O осем осем 6 9 О 5 702>

Администраторите са забранили публикуването за гости.

#18703 12 Дек 2018 09:34 Авариен Режим Дизел!

ИЗКЛЮЧЕН

Начинаещ

Мнения: 37

Карма: 0

Здравей колега, мигането на реотанчето категорично не е от турбото. Нещата в Ягуар са разделени, реотанчето е за проблеми само свързани с горивото и чек енжин за другите работи. Обикновено нещата по клиничната пътека са наредени така: 1 смяна на горивен филтър. 2 Мерене на обратна нафта. След тези двете следват и други точки, които са следствие от резултата от тия двете.
Администраторите са забранили публикуването за гости.
  • Страница:
  • 1

Време за създаване на страницата: 0.140 секунди

Последно във форума